gdzie mozna kupic silnik do Peugeota 406 8 zaworowy

Centro de Peregrinacion Juan Pablo II- Monte del Gozo

Temat: Gdzie można kupić dobre tanie tłoki
Witam. Jestem początkującym userem tego forum :) mam pytanko, wiecie może gdzie mógłbym kupić tanie tłoki (zamienniki) do Peugeot 406 z silnikiem 1.8, 8 zaworowym z 1999r. Jestem z Warszawy wiec...
Źródło: 406-klub.pl/index.php?showtopic=8114



Temat: Nierówno ciągnie przy przyśpieszaniu problem z Potencjometrem gazu, zaworem EGR a może wtryski?
Witam forumowiczów. Przeszukałem forum oraz strony www i nie znalazłem odpowiedzi w temacie nierównego ciągnięcia przy przyspieszaniu. Problem dotyczy silnika 2.0 HDI 109 KM rok 2000 po lifcie. Od kilku tygodni zauważyłem że podczas powolnego przyspieszania silnik nierównomiernie przyspiesza. Efekt jest taki jakbym podczas przyspieszania pulsował pedałem gazu. Nawet jak trzymam pedał w jakiejś pośredniej pozycji i samochód przyspiesza słyszę, jakby podczas przyspieszania silnik dostawał na zmianę mniejsze i większe ilości paliwa. czuć szarpanie. Przy mocnym depnięciu do podłogi gazu chodzi wszytko git. Oczywiście Check Engine się zaświeciło, a komputer pokazał błąd potencjometru gazu oraz błąd zaworu EGR. No i potencjometr wymieniłem co prawda na używkę, ale z chodzącego prawidłowo 406 HDI. Problem nie zniknął. Teraz poczytałem o zaworach EGR i wiem że to ... zaślepieniem samego zaworu tak jak to proponują użytkownicy również na innych forach blaszką. Teraz pojeżdżę tak parę dni i zobaczę efekty. Jak nic się nie zmieni założę wężyk z powrotem. Aha od kiedy kupiłem peugeota leje tylko Vervę. No i tu jest pytanie dlaczego tak nierówno przyspiesza. Na razie nic nie rozbieram tylko czytam i do głowy przychodzi mi jeszcze albo problem ... tak nagle pulsować silnikiem. Tak więc wina może leżeć po stronie paliwa. No i tutaj pytanie do forumowiczów, czy mieliście coś takiego w swoich HDI? Jeżeli tak to piszcie. Może wystarczy...
Źródło: 406-klub.pl/index.php?showtopic=9590


Temat: Szarpanie Silnika 2,1 TD Bardzo przenosi drgania na karoserię.
Witam Forumowiczów. Wprawdzie posiadam Fiata Ulysse ale z takim właśnie silniczkiem 2.1 TD jak w Peugeotach 406. Na różnych forach bardziej pod moje autko mój silnik jest bardzo słabo opisany, dlatego zwracam się z prośbą tutaj. Mój problem przedstawia się następująco: Przy jakimkolwiek przeciążeniu silnika nawet delikatnym pomiędzy 1200-1800 obr/min bardzo mocno przenosi drgania na karoserię samochodu, jakby miał wyskoczyć z pod maski, również na biegu jałowym silnik drży zauważalnie bardziej niż bliźniaczy u znajomego, nieważne czy silnik ciepły czy zimny. Jechałem Peugeotem 806 (bliźniak Ulysse) z takim samym silnikiem i tam jest nawet przy większym przeciążeniu miło jak w benzynce. Gdzie szukać przyczyny bo chyba mnie ..... strzeli, już trzeci miesiąc z tym walczę. A lubię to autko strasznie. Czy w tym silniku jest może dwumasowe koło zamachowe r.97, może ono pada (sprzęgło działa OK), bo nic bardziej mądrego nie przychodzi mi do głowy. Co zrobiłem do tej pory: Wszystkie poduszki pod silnikiem i ... wymienione, nowe świece żarowe, wszystko zrobiłem sam i wiem że jest zrobione dobrze. Do zrobienia popychacze zaworów, któryś z nich klepie. Mniejszy problem jaki mnie gnębi: do 20 stopni na zewnątrz ... diagnoz to lepiej kupić inny samochód lub kompletny silnik. Autko nie kopci, nie bierze płynu chłodzącego, nie bierze oleju, niby wszystko dobrze. Proszę bardzo o jakiekolwiek sugestie i z góry dziękuje....
Źródło: 406-klub.pl/index.php?showtopic=8045


Temat: Cały czas paruje z tłumika
wałki rozrządu są na górze i wtedy lubi chlapać olejem, nie wiem jak jest tu w 406, bo to mój pierwszy peugeot. Jakbyście mogli sprawdzić w swoich autkach, czy też tak macie, że wieje wam z komory i zostawia kropelki oleju na ręce, jak przyłozycie rękę. Auto ma przejechane 138tyś i kupiłem je od prywatnej osoby, nie od handlarza. Kierownica, była w...
Źródło: 406-klub.pl/index.php?showtopic=5271



img
\